به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این شرکت، مسعود مهدی زاده مقدم افزود: مهمترین زمینه فعالیت پروانه های صادره برای واحدهای مذکور در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، صنایع سلولزی و نساجی بوده است.
وی بیان کرد: از نظر بهره برداری از واحدهای جدید در شهرک ‌ها و نواحی صنعتی استان در سال جاری، شهرک صنعتی چناران با سرمایه 659 میلیارد ریال بیشترین سهم را از کل سرمایه گذاری ها در استان داشته است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: تلاش شده است بسترهای لازم برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به روز فراهم باشد تا سرمایه گذار دغدغه ای در این زمینه نداشته باشد.
وی بیان کرد: ایجاد زیرساخت ها و تامین امنیت برای حضور سرمایه گذاران به منظور راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک ‌ها و نواحی صنعتی استان، از دغدغه های اصلی شرکت شهرک ‌های صنعتی خراسان رضوی است و تمام تلاش این مجموعه برای تقویت حوزه صنعت و رونق بیشتر واحدهای صنعتی بوده است.
45 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در خراسان رضوی وجود دارد. از این تعداد 38 مورد فعال هستند. همچنین 43 درصد از صنایع فعال، 49 درصد اشتغال صنعتی و 30 درصد سرمایه گذاری صنعتی خراسان رضوی در شهرکها و نواحی صنعتی این استان مستقر است.
پنج هزار و 352 هکتار از مساحت شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی به عملیات صنعتی اختصاص دارد. از این میزان تاکنون سه هزار و 561 هکتار برای ایجاد واحدهای صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده است.
همچنین تعداد قراردادهای منعقد شده با سرمایه گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی سه هزار و 778 فقره است. از این تعداد 2 هزار و 408 فقره در قالب ایجاد واحد صنعتی است.
7489/5132
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.