به گزارش ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید این بنیاد در مشهد گفت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و از ابتدای تاسیس نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش امام راحل، رهبر معظم انقلاب و روسای جمهوری این بوده است که به فرهنگ توجه ویژه‌ ای شود.
علی اصغر کاراندیش افزود: مخاطبین عرصه فرهنگ، تنوع بسیار دارد و باید در امر تولید محتوا به تناسب و اثرگذاری مطلوب تولیدات توجه شود تا بتوان انتظارات جامعه را برآورده کرد.
وی اظهار کرد: باید به ترجمه آثار برای خارج از کشور بیشتر توجه کرد و کشورهای بیشتری را وارد حوزه فعالیت های فرهنگی مجموعه نظام نمود تا اثرگذاری فعالیتها بیشتر شود.
وی با اشاره به گسترش فضای مجازی گفت: فضای مجازی به راحتی قابل محدود کردن نیست و از همین رو باید در این فضا حضور جدی داشت و راه حضور جدی در آن نیز تولید محتواست.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: بنیاد بین‌ المللی امام رضا (ع) فعالیت های بزرگ و قابل توجهی را در دوره برگزاری جشنواره بین ‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) انجام داده است.
سید سعید سرابی افزود: جشنواره فرهنگی، هنری امام رضا (ع) منشا بسیاری از کارهای خوب و بزرگ در زمینه خدمت به ساحت حضرت امام رضا (ع) بوده است.
وی اظهار امیدواری کرد در دوره مسئولیت مدیر عامل جدید بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) زمینه رشد و توسعه جشنواره مزبور بیش از پیش فراهم شده و جهش خوبی در ادامه کار جشنواره حاصل شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی هم در این مراسم گفت: جشنواره فرهنگی، هنری امام رضا (ع) جشنواره ای مبتنی بر عقلانیت، فطرت پاک و سلیم است که باید به آن توجه کرد.
حجت‌الاسلام سید جلال حسینی افزود: رویکرد جدید آستان قدس رضوی در دوره اخیر، تاکید بر ارتقای همکاریها و تحول در حوزه فرهنگی است و آستان قدس رضوی در این مسیر بیش از هر زمان دیگر دست همکاری را به سوی نهادها و سازمانهای ذیربط دراز کرده و امید است بتوان با مدیرعامل جدید بنیاد امام رضا (ع) نیز دوره جدیدی از همکاری آغاز شود.
در این مراسم از خدمات اکبر شیخ مدیر عامل قبلی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) قدردانی و محمود رضا برازش به عنوان مدیر عامل جدید این بنیاد معرفی شد.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
1922 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.