فرمانده انتظامی تربت حیدریه یکشنبه گفت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و گزارش مرگ مشکوک سرنشینان یک دستگاه سواری پژو پارس در کیلومتر 7 محور تربت حیدریه به زاوه( کنار پمپ بنزین) بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 12 برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
به گفته وی ، با حضور عوامل انتظامی و امدادی در محل و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد زوجی جوان به نام های محمد و اعظم که از شهرستان کاشمر به مقصد شهرستان زاوه برای جمع آوری گل زعفران در تردد بودند در بین راه به علت خستگی در حوالی پمپ بنزین توقف و با توجه به برودت هوا از پیک نیک برای گرمایش استفاده و در پی انتشار گاز منو اکسید کربن داخل خودرو دچار مسمویت و در نهایت گاز گرفتگی شدند.
با تائید مرگ سرنشینان خودرو(28 و 31 ساله) توسط تیم پزشکی؛ اجساد با هماهنگی مقام قضائی به پزشک قانونی تربت حیدریه منتقل شدند.
سرهنگ آقابیگی از شهروندان خواست با توجه به آغاز فصل سرما به هیچ عنوان برای گرم کردن خود از وسائل گازی در خودرو با شیشه های بسته و فاقد تهویه استفاده نکنند و در صورت نصب وسائل گرمایشی در منزل قبل از استفاده راه های خروجی دود و گاز منو اکسید کربن را به دقت مورد بررسی قرار دهند تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.
1744 *انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.