رضا احمدی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان بجستان باانتقاد از بی توجهی بیمه ها به پرداخت تعهدات و بدهی های معوقه خود، خواستار توجه بیشتر آنها به این مساله شد.
وی خاطر نشان کرد: به همین علت پزشکان گناباد و بجستان از حدود یک سال پیش کارانه نگرفته اند که همین مساله مشکلات بسیاری را برای این قشر و دانشگاه علوم پزشکی گناباد در ارائه خدمات مناسب ایجاد کرده است.
وی اجرای طرح تحول نظام سلامت را نشانگر توجه خاص دولت به بخش بهداشت و درمان دانست و گفت: بر اساس نظرسنجی انجام شده، 85 درصد مردم گناباد و بجستان از اجرای آن رضایت کامل دارند.
وی در عین حال ادامه موثر طرح تحول نظام سلامت را نیازمند تامین اعتبارات لازم دانست و ابراز امیدواری کرد که با همراهی مجلس شورای اسلامی، شاهد تامین این اعتبار باشیم.
فرماندار بجستان هم اجرای طرح تحول نظام سلامت و جلب همراهی های خیران را از اقدامات اثربخش دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان این شهرستان خواند و گفت: با اجرای طرحهای فوق مشکلات مهم این بخش کاهش و رضایت مردم از خدمات آن افزایش یافته است.
حسین ابراهیمی کردیانی گفت: در عین حال هنوز مشکلات و کمبودهایی در بخش بهداشت و درمان بجستان وجود دارد و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
در این آیین دکتر جواد صادقی نسب به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان بجستان معرفی و از خدمات دکتر ایرج مرادی قدردانی شد.
دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیمارستان های علامه بهلول و آیت الله مدنی، 17 مرکز سلامت جامع، 46 خانه بهداشت و 15 پایگاه اورژانس مشغول ارائه خدمت به 130 هزار نفر از شهرستان های گناباد و بجستان است.
7545/2095/5132
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.