به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آئین سیاسی عبادی خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه افزود: فایده دیگر برجام آن بود که صدق کلام مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت بی اعتمادی به طرف آمریکایی را یکبار دیگر به اثبات رساند.
وی ادعاهای دروغین حقوق بشری را در راستای منافع استکبار ذکر و تصریح کرد: حقوق بشر از منظر آمریکا یعنی کشتار مسلمانان میانمار و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم یمن، سوریه و عراق که در قبال این جنایت ها مهر ننگ سکوت را بر لبان خود دوخته است.
عصمتی در بخش دیگری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ مذاکره ای در خصوص برجام موشکی با غربی ها نخواهد داشت، گفت: در شرایط کنونی تنها راه نجات کشور را وحدت کلمه، همصدایی و همگرایی بین مردم و مسوولان می دانیم زیرا معتقدیم در سایه این وحدت و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی، می توان کشور را نجات داد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به هشتم آبان سالروز شهادت شهید فهمیده اشاره و اظهار کرد: شهیدانی چون فهمیده ها و حججی ها در مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) تربیت شدند و در دوران دفاع مقدس و نسل امروز انقلاب اسلامی ثابت کردند که روحیه شهادت طلبی در جوانان و نوجوانان ایران اسلامی نهادینه شده است.
شهر 130 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
6121 / 1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم *انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.