به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا گیوزاد روز یکشنبه طی نشست کمیسیون هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا در گناباد گفت: از این میزان یک تن و 700 کیلو گرم پیاز زعفران و بقیه برنج قاچاق است.
وی افزود: همچنین در این مدت 75 توپ پارچه، بیش از یک هزار و 800 عدد بخاری گازی و باطری خودروهای سبک و سنگین از خودروهای عبوری در جاده های این شهرستان کشف و ضبط شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد هم گفت: از مجموع چهار هزار و 851 فقره بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان طی نیمه اول امسال، 345 فقره منجر به کشف کالای قاچاق شده است.
هادی ایزدی افزود: با وجود رشد 44 درصدی تعداد بازرسی ها در این مدت تعداد پرونده ها و کالاهای قاچاق کشف شده کاهش یافته است.
وی اظهار کرد: 17 پرونده مرتبط با قاچاق کالا به ارزش بیش از 6 میلیون ریال در مدت مزبور در مراجع قضایی گناباد تشکیل و در دست رسیدگی است.
فرماندار گناباد هم اجرای طرح ریجستری را از اقدامات بسیار مهم برای جلوگیری و کاهش قاچاق تلفن همراه ذکر کرد و از مسئولان ذیربط و مجامع امور صنفی این شهرستان خواست با افزایش نظارتهای خود از سوء استفاده و گران فروشی برخی فروشندگان به بهانه اجرای این طرح جلوگیری و با موارد تخلف برخورد کنند.
محمد علی نبی پور همچنین خواستار نظارت بیشتر در زمینه جابجایی دام و طیور و قاچاق این بخش برای جلوگیری از آسیبها و بیماریهای ناشی از آن شد.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.