سرهنگ صفر عبدالوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی پاسگاه پل تنگ پلدختر هنگام کنترل محورهای ارتباطی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی و مبارزه با کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده بنز موفق به کشف 24 تن برنج قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه پل تنگ همچنین در اقدامات و تورهای ایست و بازرسی 2 تن و 500 کیلوگرم برنج قاچاق را از یک دستگاه نیسان وانت کشف و ضبط کردند.
وی افزود: ارزش ریالی این 2 محموله قاچاق یک میلیارد و 325 میلیون ریال توسط کارشناسان تخمین زده شد و در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.
سرهنگ عبدالوند گفت: ماموران انتظامی پاسگاه جایدر پلدختر دراقدام های جداگانه ایست و بازرسی موفق به کشف سه محموله قاچاق شدند.
وی افزود: این ماموران از یک دستگاه نیسان وانت 21 هزارو 175 عدد لامپ کم مصرف و از نیسان وانت دیگر 20 کیسه زغال قاچاق کشف کردند.
وی گفت: ماموران این پاسگاه همچنین موفق به کشف چهار هزار قوطی آناناس خارجی از یک دستگاه تریلر به ارزش ریالی 500میلیون ریال شدند.
فرمانده انتظامی پلدختر افزود: در این رابطه وسایل نقلیه متهمان توقیف و به پارکینگ انتقال یافت و پنج نفر قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.