به گزارش ایرنا سیدعبدالله ارجاعی، چهارشنبه در گردهمایی روسا و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات کل استانداری خراسان رضوی افزود: هم اکنون در 28 شهرستان استان ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعال است و این ستاد با بیش از 80 دستگاه اجرایی تفاهم نامه دارد که از عملکرد این دستگاه ها ارزیابی تخصصی انجام می دهد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره مفلحون مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر افزود: این جشنواره در بیش از 14 اتحادیه در استان برگزار می شود و امیدواریم تا سال آینده این جشنواره در 120 اتحادیه استان برگزار شود.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی ادامه داد : همچنین بیش از چهار جلد کتاب در حوزه امر به معروف چاپ شده است.
ارجاعی گفت : در حوزه فرهنگ اولین فرهنگسرای امربه معروف و نهی از منکر کشور و نخستین مرکز آموزش های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در یکسال اخیر در خراسان رضوی راه اندازی شده است.
مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان رضوی نیز در این همایش گفت : پیش زمینه دوری جامعه از خرافات امر به معروف و نهی از منکر است.
حجت الاسلام کاظم لطفیان افزود: سازمان تبلیغات در راستای اقامه امر به معروف و نهی از منکر اقدامات مختلفی انجام داده و شبکه تبلیغ پیوسته درگیر مساله اقامه امربه معروف و نهی از منکر است.
وی ادامه داد: همچنین از ظرفیت هیاتهای مذهبی نیز برای گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده شده است.
همچنین در این نشست از دستگاههای برتر استان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر شامل سازمان تبلیغات خراسان رضوی، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه، بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مخابرات منطقه ای خراسان، شورای امر به معروف شرکت آب و فاضلاب روستایی و مدیریت شعب بانک سپه خراسان رضوی قدردانی شد.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.