به گزارش ایرنا در این تجمع که با حضور رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی علیه سلطه گران بین المللی و استکبار جهانی از سخنان رئیس جمهوری تندرو آمریکا اعلام انزجار کردند.
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز در واکنش به اظهارات ضد ایرانی اخیر رئیس جمهوری آمریکا در این تجمع قرائت شد.
در این بیانیه آمده است: اظهارات توهین آمیز، بی پایه و سخیف اخیر رییس جمهور آمریکا، بار دیگر پنجه چدنی استکبار جهانی را از پس دستکش مخملین دولت سابقش نمایان کرد.
این بیانیه می افزاید: بی اعتنایی به توافق هسته‌ای، چانه زنی مجدد بر سر توان دفاعی و تهدید به تحریم‌های بیشتر علیه ملت ایران نشان داد تنش‌ها همچون همیشه از سوی هیات حاکمه آمریکا بوده و تمام اقدامات ضد استکباری جمهوری اسلامی دفاع از خود در مقابل هجمه‌هاست.
'پاسخ سریع و صریح اخیر آقای روحانی به اظهارات ترامپ نمونه کوچکی از سیاست صحیح در قبال مستکبرین و ستمگران جهان است که باید زودتر اتفاق می‌افتاد اما دانشگاه آزاد اسلامی، با تمام قوا از سپاه و مسئولان استکبار ستیز حمایت و آمادگی خود را برای کمک به دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات مردم اعلام می دارد. '
در ادامه این بیانیه آمده است: رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا که حتی از بردن نام صحیح خلیج همیشه فارس ناتوان است، بداند تنها با روحانی طرف نیست که ملت غیور و شجاع ایران به پیروی از رهبر شجاع خود لحظه‌ای در حمایت از نظامشان تردید نمی‌کنند.
1922/5132
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.