به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: ترامپ و تمام ‌همپیمانانش بدانند که فرهنگ عاشورایی 'هیهات من‌ الذله' در ایران اسلامی حاکم است و ملت ایران هرگز سر تسلیم در برابر وارثان یزید و شیطان بزرگ فرود نمی آورند.
وی با قدردانی از مواضع قاطع رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و مسئولان نظام جمهوری اسلامی در واکنش به سخنان اخیر و زیاده خواهی های رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد: کشور ما امروز تنها با یک دشمن روبرو نیست بلکه با خیل کثیری از دشمنان و صهیونیست ها روبرو است که باید همواره با قاطعیت در برابر آنها ایستاد.
وی همچنین با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: استقلاب و عزت و عظمت امروز ما مدیون رشادتهای رزمندگان اسلام و شهدا و ایثارگران است و انتقال فرهنگ ایثارگری و تبیین فداکاریهای رزمندگان برای نسل سوم که آن دوران را درک نکرده اند، ضروری است.
امام جمعه گناباد افزود: احیای امر به معروف و نهی از منکر مهمترین فلسفه قیام حضرت امام حسین (ع) بود و همه بخشهای جامعه باید برای اجرای این فریضه احساس مسئولیت کنند.
نمازگزاران گناباد بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی مواضع اخیر ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران را محکوم کردند.
2095/ 6053 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.