محمدعلی نبی پور روز سه شنبه در نشست شورای اداری گناباد افزود: در حالی این معضل مشکلات متعددی برای جذب سرمایه گذار در شهرستان ایجاد کرده که باید با پرهیز از نگاه منفی و با اقدام فرهنگ سازی بیشتر برای جذب سرمایه گذاران تلاش کرد.
وی روانسازی جذب سرمایه گذار را مهمترین وظیفه مسئولان ذکر و بدون توضیح بیشتر بیان کرد: ضعف در رقابت پذیری و شناخت بازار هدف و توجه نداشتن به فناوریهای روز از دیگر عوامل مهم رکود، تعطیلی و ورشکستگی برخی واحدهای صنعتی و تولیدی به خصوص تولیدکنندگان مواد غذایی در گناباد است.
فرماندار گناباد ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان تاکید رهبر معظم انقلاب از رویکردهای مهم دولت دوازدهم است که باید محور اصلی فعالیت مدیران بخشهای مختلف باشد.
172 واحد صنعتی در بخشهای صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در شهرستان گناباد فعالیت دارند. برای راه اندازی آنها هزار و 273 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای سه هزار و 284 نفر بطور مستقیم و دو برابر این تعداد بطور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
سه شهرک و ناحیه صنعتی نیز با 447 هکتار زمین و 54 واحد فعال و 11 سردخانه و انبار و سیلو در شهرستان گناباد فعال است. گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشار: حسین کریم زاده
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.