سرهنگ محمدهادی قوی پنجه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیاری از مشکلاتی که در عرصه اقتصادی دیده می شود پس از آشنایی کسبه با 'فقه بازار' برطرف و آگاهی و رعایت آن باعث تحقق بازار اسلامی، کسب روزی حلال و جلوگیری از معاملات ربوی می شود.
وی در ادامه همچنین گفت: امسال توانمندسازی نیروهای بسیجی و افزایش مهارت 200 نفر از سرگروههای صالحین جزو برنامه های در حال اجرای بسیج اصناف است.
رئیس بسیج اصناف خراسان رضوی افزود: تاکنون 50 درصد این افراد آموزش دیده اند و هر کدام بطور میانگین 15 نفر را زیر پوشش دارند و در زمینه تربیتی، بصیرتی و معرفتی عمل می کنند.
185 پایگاه و 27 حوزه بسیج اصناف در خراسان رضوی فعال هستند. هزار و 678 واحد صنفی در سطح این استان فعالیت دارند. 48 درصد این صنوف توزیعی هستند و فعالیت حدود 17 درصد آنها تولیدی، 16 درصد خدماتی و بیش از 18 درصد خدمات فنی است. همچنین 513 اتحادیه صنفی در 28 شهرستان استان 6 میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی فعالیت می کنند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.