علی آبیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات در قالب یکهزار و 786 فقره پرونده به متقاضیان و بنگاههای فعال اقتصادی پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: صندوق کارآفرینی استان همچنین در یک سال منتهی به شهریور ماه جاری 3 هزار و 929 فقره تسهیلات اشتغال به مبلغ 684 میلیارد ریال به افراد کارآفرین پرداخت کرده که این امر ایجاد چهار هزار و 508 فرصت شغلی جدید را در این استان به همراه داشته است.
وی با اشاره به اهداف دولت تدبیر و امید در زمینه ایجاد اشتغال گفت: این دولت از ابتدا نسبت به تغییر در مدل های حمایت از شبکه ها و زنجیره های تولید اقدامات شایسته انجام داده و از هر نوع فعالیت اقتصادی خرد و بزرگ پشتیبانی نموده است.
رئیس صندوق کارآفرینی خراسان رضوی افزود: حمایت از کسب و کارها با اولویت طرح های روستایی انجام شده و اغلب در زمینه توسعه نمایندگی های برندهای معتبر داخلی، بوم گردی، بازی ها و نرم افزارهای موبایلی و صنایع دستی بوده است.
وی اظهار کرد: صندوق کارآفرینی از هر کسب و کاری که به عنوان مزیت منطقه ای تلقی و از بازار فروش مناسب برخوردار باشد، حمایت می کند.

* خراسان رضوی رتبه نخست پرداخت تسهیلات مشارکتی روستایی در کشور
آبیلی گفت: صندوق کارآفرینی در 15 طرح مشارکتی و غیرمشارکتی روستائیان 141 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که در بخش طرح های مشارکتی موفق به کسب رتبه اول کشور شده است.
وی افزود: این صندوق در طرح های مشارکتی دولت به عنوان شریک اقتصادی فعالیت می کند و در طرح های غیرمشارکتی دخالتی در طرح ندارد و فقط حمایت های مالی را انجام می دهد.
استان خراسان رضوی در سال گذشته با ایجاد 100 هزار فرصت شغلی جدید 16 درصد فرصت های شغلی ایجاد شده در کشور طی این مدت را به خود اختصاص داد.
7495 / 6053 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.