معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه با هدف کنترل قیمت در بازار در خصوص لوازم مورد نیاز مردم و دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز به قیمت و کیفیت مناسب گشایش یافته است.
علی غفوری مقدم افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در فضایی به وسعت چهار هزار و 200 مترمربع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد از امروز تا 31 شهریور ماه برپا خواهد بود.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه صاحبان واحدهای صنفی مشهد در قالب 400 غرفه، کالاهای مورد نیاز مردم شامل نوشت افزار، کیف و کفش، منسوجات، برخی لوازم خانگی، کالای خواب و مواد غذایی را با حداکثر 25 درصد زیر قیمت بازار عرضه کرده اند.
وی اظهار کرد: تلاش شده است همه کالاهای عرضه شده در نمایشگاه پاییزه بویژه نوشت افزار با طرح و ساخت ایران باشد و اکنون بیش از 90 درصد کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه تولید داخلی است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بازرسان اتاق اصناف مشهد و ماموران تعزیرات در محل نمایشگاه دائمی مشهد حضور دارند و کالاهای عرضه شده را به لحاظ قیمت و کیفیت بررسی و به شکایات مردم رسیدگی می کنند.
7489/5132
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.