معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی خراسان رضوی در این مراسم گفت: پارلمان مشورتی زنان تا 25 شهریور جاری در تمامی 28 شهرستان استان خراسان رضوی افتتاح می شود که 1200 بانوی توانمند در آنها عضویت دارند.
سید جواد حسینی افزود: پارلمان زنان باعث خیر و برکت در کشور خواهد بود و به عنوان نماد جدی مشارکت زنان در مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی فرهنگی برای رفاه عموم حضور موثری خواهد داشت.
وی ادامه داد: 84 پروژه برای مهار و کاهش آسیبهای اجتماعی در خراسان رضوی با اعتبار 40 میلیار ریال در حال اجراست که با نظر بانوان فعال در پارلمان زنان می تواند نقش موثری در کاهش آسیبهای اجتماعی داشته باشد.
امام جمعه رشتخوار نیز در این مراسم گفت: بانوان نقش موثری در تربیت فرزندان و انسانسازی دارند اما این قشر از وزارتخانه یا مسئول مستقیم برخوردار نیستند.
حجت الاسلام طیبی افزود: پارلمان زنان می تواند در پیگیری و تحقق مطالبات برای کمک به نهاد خانواده و اشتغال راهگشا باشد
خالقداد عرب فرماندار رشتخوار نیز فعالیت پارلمان مشورتی زنان را فرصتی برای شکوفایی استعداد بانوان، کاهش آسیبهای اجتماعی و پیگیری مطالبات این قشر عنوان و بیان کرد: این شهرستان از آسیبهای اجتماعی رنج می برد.
همچنین در جریان سفر معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی به رشتخوار کلنگ شانزدهمین مدرسه مشارکتی و خیرساز این شهرستان در روستای باسفر بر زمین زده شد. وی همچنین مرکز شبکه بهداشت و اورژانس اجتماعی رشتخوار را افتتاح کرد.
مرکز شهرستان 60 هزار نفری رشتخوار در فاصله 199 کیلومتری جنوب مشهد واقع است. رشتخوار مرکب از دو بخش مرکزی و جنگل 60 روستا دارد. 78 درصد جمعیت رشتخوار شامل 47 هزار نفر ساکن روستاهای این شهرستان هستند.
خبرنگار: حسین خاکشور **انتشار: حسین کریم زاده
7493/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.