* روزنامه صبح امروز:
این روزنامه با انتشار مطالبی از وزیر آموزش و پرورش در خصوص حق تحصیل همه ملیتها و انتشار عکسی در این زمینه تیتر زد: این کاروان به مدرسه می رسد.

* روزنامه شهرآرا:
این روزنامه تیتر و عکس نخست خود را به حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان دختر برای شرکت در اردویی در شیراز اختصاص داد و نوشت: پرواز اتوبوسی فرزانگان هرمزگانی.

* روزنامه قدس:
این روزنامه با انتشار پیام ولی امر مسلمین جهان به کنگره عظیم حج تیتر زد: جنگهای داخلی دنیای اسلام را متوقف کنید. عکس نخست قدس نیز تصویری از حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان دختر هرمزگانی است.

* ویژه نامه قدس خراسان:
'طلای سرخ در برزخ خشکسالی 18 ساله ' تیتر نخست این ویژه نامه است. عکس نخست آن نیز مربوط به خودروی عروس و داماد نیشابوری مزین به تصاویر شهدای مدافع حرم است.

* روزنامه خراسان:
این روزنامه در تیتر نخست نوشت: نمایش کاهش نرخ سود برای حبس نقدینگی. عکس نخست خراسان هم تصویری از اتوبوس واژگون شده دانش آموزان هرمزگانی است با این تیتر: فرزانگان، قربانی اتوبوس مرگ.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان:
تیتر و عکس نخست این ویژه نامه به برگزاری نماز عید قربان در حرم مطهر رضوی اختصاص یافت: شکوه بندگی. کانال تلگرامی ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.