سید جواد حسینی عصر پنجشنبه در مراسم آغاز کار پارلمان مشورتی بانوان شهرستان فیروزه افزود: هفته دولت امسال به تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به یاد دو شهید جمهوری اسلامی رجایی و باهنر که الگوهای مدیریت جهادی هستند 'هفته تدبیر و امید برای تولید و اشتغال' نامگذاری شد.
وی ادامه داد: در این هفته هزار و 317 پروژه بهره برداری شد که نسبت به پارسال 30 درصد از لحاظ اعتباری و 14 درصد از لحاظ تعداد طرحها بیشتر شده است.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: بخش صنعت با 18 طرح و هزینه دو هزار و 352 میلیارد ریال بیشترین سهم را به خود اختصاص داد که نتیجه فوری آن رونق تولید و ایجاد اشتغال است.
وی افزود: بعد از صنعت بخش مسکن بیشترین سهم را به خود اختصاص داد. در هفته دولت امسال دو هزار مسکن مهر در خراسان رضوی به بهره برداری رسید.
حسینی ادامه داد: در مجموع دوران هشت ساله دولت قبلی 33 هزار مسکن مهر در خراسان رضوی به بهره برداری رسید در حالی که در مدت چهار سال فعالیت دولت یازدهم 59 هزار مسکن بهره برداری شد.
وی گفت: در راستای گسترش عدالت اجتماعی با رویکرد عدالت ترجیحی 318 پروژه با اعتبار 315 میلیارد ریال فقط برای عمران روستاها اجرا شد. طی هفته دولت امسال 250 میلیارد ریال برای پروژه های عمران روستایی اختصاص یافت و 140‌ طرح با هدف عدالت گستری کلنگ زنی شد. 39 طرح مربوط به دهیاریها است.
همچنین در سفر امروز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به شهرستان فیروزه 11 طرح مخابراتی با هزینه هشت میلیارد و 700 میلیون ریال، 9 طرح بهداشتی با هزینه 12 میلیارد و 750 میلیون ریال و همچنین ساختمان دهیاری روستای امان آباد با هزینه 700 میلیون ریال بهره برداری شدند.
مرکز شهرستان 43 هزار نفری فیروزه در فاصله 147 کیلومتری غرب مشهد واقع است. فیروزه مرکب از دو بخش مرکزی و طاغنکوه دارای 93 روستا است. 35 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
خبرنگار: سعید صفارائی **انتشار: حسین کریم زاده
9869/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.