گازرسانی به چهار روستای جرتوده، قره شاهوردی، داغیان و گزل آباد با هزینه 42 میلیارد ریال و بهره مندی 726 خانوار روستایی از جمله این طرحها بود.
همچنین در این چارچوب طرح هادی در روستاهای فرخان علیا، قاسم آباد و چنبر غربال، آسفالت معابر روستایی با هزینه 23 میلیارد و 640 میلیون ریال، مجتمع گردشگری و تفریحی ثمین با سرمایه گذاری 10 میلیارد ریال بخش خصوصی و پایگاه خدمات سلامت شهری با هزینه 2 میلیارد و 900 میلیون ریال بهره داری شدند.
مرحله نخست نیروگاه هفت مگاواتی شهرک صنعتی شماره یک قوچان نیز با هزینه 90 میلیارد ریال بهره برداری و مرحیه دوم آن پروژه کلنگ زنی شد.
مدیرکل دفتر امور فرهنگی اجتماعی استانداری خراسان رضوی، فرماندار قوچان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم حضور داشتند.
مرکز شهرستان 180 هزار نفری قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است. قوچان مرکب از دو بخش مرکزی و باجگیران 183 روستا دارد. 75 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه‌های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: حبیبه احسنی **انتشار: حسین کریم زاده
7501/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.