به گزارش ایرنا برای بهره برداری از این طرح ها که در حوزه بهداشتی، دهیاری ها، آبرسانی به روستاها، کشاورزی، طرح هادی روستا،گاز رسانی،گردشگری ، آموزشی و راه روستایی است میزان 336میلیارد ریال اعتبارهزینه شده است.
آبرسانی به 2روستای جربت و قمیطه، طرح آبیاری های کم فشار در بخش کشاورزی، کلنگ زنی گاز رسانی به بخش مرکزی شهرستان جاجرم، احداث پل کالشور و راه روستایی کلاته ترک ها و گرمک، افتتاح ساختمان حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع)، سالن ورزشی دانش آموزی امید ، مدرسه مسکن مهر و آموزشگاه دوبرجه و سامانه پالایش آنلاین زیست محیطی کارخانه آلومینا ی جاجرم از مهم ترین پروژه هایی است که در سفر استاندار به شهرستان جاجرم به مناسبت هفته دولت به طور همزمان به بهره برداری رسید.
نصب راه اندازی سایتBTSموبایل، پارک کویر و ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد و طرح های آبخیزداری در حوزه شهری و روستایی از دیگر طرح های افتتاحی در این شهرستان است.
به گزارش ایرنا استاندار خراسان شمالی در سفر به شهرستان جاجرم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و از روند بازسازی مجموعه فرهنگی تاریخی حسینیه قدیمی، حمام تاریخی و موزه شهر جاجرم بازدید کرد .
شهرستان جاجرم در 150 کیلومتری جنوب بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.