روزنامه صبح امروز (اتفاقیه):
این روزنامه تیتر نخست خود را ' همه با هم برای توسعه توس ' برای مراسم نکوداشت مهدی اخوان ثالث و عکس نخست تصویری از شهردار جدید مشهد، قاسم تقی زاده خامسی با عنوان هوشمندسازی کامل یک مدرسه به عنوان اولین وعده شهردار اختصاص داد.

*روزنامه شهرآرا:
تیتر و عکس نخست این روزنامه با جمله 'هنوز یک دانش آموزم' از نشست خبری شهردار جدید مشهد بود.
' آقای شهردار بازهم ما را غافلگیر کنید، کار جهادی برای حل مشکل معیشت مردم، لغو طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم' از دیگر عناوین روزنامه شهرآرا بود.

* روزنامه قدس:
'شوک پیامکی به سپرده گذاران بانکی ' تیتر نخست روزنامه قدس امروز است. این روزنامه عکس نخست خود را به دیدار دولت دوازدهم با رهبر انقلاب اختصاص داد.
نوستالژی صفحات، کاست ها و فیلم ها، پایان روزهای سخت در تلعفر، دوگانه امتیازگیری یا خروج از برجام، اتفاقی خوب برای محرومیت زدایی فرهنگی و بیمه ها بدهکار، داروسازان طلبکار بیماران گرفتار، عناوین دیگری است که در صفحه نخست این روزنامه دیده می شود.

* ویژه نامه استانی روزنامه قدس:
'لغو طرح نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی' و تصویری از نشست خبری شهردار مشهد در مدرسه حکیم نظامی این شهر تیتر و عکس نخست این ویژه نامه است.
هیچ کمیسیونی از شورا حذف نشده، اتمام خطوط قطار شهری و تعیین تکلیف میدان شهدا و الیت، هاشمیه و آب و برق کانون سالک مشهد و هزینه تراشی مدیران برای ست کردن دانش آموزان از دیگر عناوین این ویزه نامه استانی است .

* روزنامه خراسان:
این روزنامه در تیتر نخست خود نوشت: 'اقتصاد اولویت واقعی کشور باشد' و عکس نخست خراسان هم به دیدار دولت دوازدهم با رهبر انقلاب اختصاص یافت.
رئیس شورای رقابت صلاحیت رسیدگی به موضوع حذف آزمون را ندارد، دام مردان تبهکار در سایت دیوار و شهردار شدن نجفی به اما و اگر خورد، دیگر عناوین صفحه نخست خراسان است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان:
اولویت ها و برنامه های شهردار منتخب در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه تیتر و تصویر نخست این ویژه نامه بود .
کانال تلگرامی ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.