به گزارش ایرنا، در این چارچوب 17 طرح آب و فاضلاب با هزینه 150 میلیارد و 280 میلیون ریال در شهرستانهای سرخس، سبزوار، باخرز، کلات، تربت جام، کاشمر، خلیل آباد، نیشابور، قوچان و جوین وارد مدار بهره برداری شد.
همچنین عملیات اجرای 2 طرح بخش فاضلاب در شهرهای قوچان و سبزوار و پنج طرح بخش آب در شهرهای چناران، فیض آباد، بینالود، قوچان و تایباد با اعتبار 96 میلیارد و 700 میلیون ریال آغاز شد.
بهره برداری از 6 طرح عمرانی و ورزشی در روستاهای بخش مرکزی و دانشگاه تربت حیدریه با هزینه پنج هزار و 450 میلیون ریال از دیگر برنامه های هفته دولت بود.
11 طرح عمرانی و خدماتی شامل 10 واحد مسکونی و یک واحد تولید پوشاک برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان تایباد نیز با هزینه هفت میلیارد و 425 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
پنج طرح دیگر نیز همزمان با سومین روز هفته دولت با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی در شهرستان گناباد به بهره برداری رسید.
برای اجرا و راه اندازی این طرحها شامل مرحله نخست نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت، توسعه واحد تولیدی آرد نگین گل شرق گناباد و پارکینگ و تالار کوثر و خیابان 24 متری در بیدخت در مجموع 98 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
مرحله نخست نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت با ظرفیت سالانه 2 مگاوات و در زمینی به مساحت هزار و 800 مترمربع و زیربنای 700 مترمربع مهمترین این طرحهاست که با راه اندازی آن برای 10 نفر اشتغال ایجاد شد.
همچنین 11 طرح عمرانی با هزینه 32 میلیارد و 25 میلیون ریال در شهرستانهای جغتای و خوشاب در غرب خراسان رضوی مورد بهره برداری قرار گرفت.
همچنین امروز سه طرح عمرانی در حوزه گاز و برقرسانی شامل 43 پنل خورشیدی، گازرسانی به ناحیه صنعتی و سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مجموع با هزینه 22 میلیارد و 590 میلیون رالم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در بجستان به بهره برداری رسید.
در شهرستانهای جوین و داورزن در غرب خراسان رضوی نیز همزمان با سومین روز هفته دولت چهار طرح عمرانی با هزینه 12 میلیارد و 300 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
خراسان رضوی با شش میلیون و 400 هزار نفر جمعیت دارای 28 شهرستان، 70 بخش و 164 دهستان است.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی **انتشار: حسین کریم زاده
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.