به گزارش ایرنا سیدجواد حسینی روز شنبه در آیین بهره برداری از چند طرح عمرانی، تولیدی گناباد افزود: یک هزار 317 طرح با اعتبار 15 هزار و 450 میلیارد ریال در هفته دولت در خراسان رضوی بهره برداری می شود که بیشترین طرحها به ارزش سه هزار و 352 میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و معدن است.
وی گفت: از مجموع طرحهای هفته دولت در خراسان رضوی 22 طرح با اعتباری بیش از 100 میلیارد ریال به اجرا درآمده اند.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: همچنین از 140 طرح که همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی آنها آغاز می شود، 49 طرح مربوط به روستاها و دهیاری ها است که 250 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آنها هزینه شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز ساماندهی و راه اندازی دوباره واحدهای تولیدی دارای مشکل با پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید را از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید در این استان دانست.
راضیه علیرضایی گفت: بخش عمده ای از این واحدها در چهار سال گذشته در سطح استان ساماندهی و فعالیت تولیدی خود را دوباره آغاز کرده اند.
وی همچنین از پرداخت 4800 میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی، بازسازی و به روزرسانی واحدهای تولیدی خراسان رضوی در سال جاری خبر داد و گفت: 12 هزار و 800 میلیارد ریال نیز در این مدت به صورت سرمایه در گردش برای طرحهای با پیشرفت بالای 60 درصد استان اختصاص یافته است.
52 طرح در بخشهای صنعتی، رفاه اجتماعی، مسکن، آموزش و فرهنگ، زیربنایی و زیرساختی، عمران روستایی و کشاورزی در مجموع با اعتبار 230 میلیارد ریال در هفته دولت در شهرستان گناباد به بهره برداری می رسد.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است
7545/2095/5132
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.