به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در روز شنبه، علیرضا رشیدیان در جریان بازدید از نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری و صنایع غذایی در نمایشگاه های بین المللی مشهد افزود: در واقع یک رقم مشخص برای این اعتبارات وجود دارد که بانک ها می توانند در این حوزه رقابت کنند.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای دومین سال متوالی در استان برگزار می شود، عنوان کرد: بنا بوده در قالب این نمایشگاه، ظرفیتی برای سرمایه گذاری در استان خراسان رضوی ایجاد شود.
وی افزود: در واقع سیاست کلی آن است که صنعت و تولید را از وابستگی صرف به بانک ها جدا کنیم.
وی ادامه داد: از سوی دیگر کاهش نرخ سود تسهیلات بانک ها نیز نباید موجب شود که سرمایه ها وارد وادی خرید و فروش ارز و سکه شود بلکه باید به حوزه تولید اختصاص یابد تا زمینه ساز ایجاد اشتغال شود.
استاندار خراسان رضوی گفت: این تولید و اشتغال باید به گونه ای باشد که هم برای تولیدکننده، هم برای سرمایه گذار و هم فرد شاغل سود منطقی داشته باشد.
رشیدیان گفت: در واقع تلاش ما این است که این امر را در یک چهارچوب قانونی روشن مدیریت کنیم که مسایلی مانند راه اندازی برخی شرکت هایی که در سال های گذشته در استان ایجاد شد، دوباره بروز نکند و با سازمان هایی که در چهارچوب قانون فعالیت نمی کنند، مواجه نشویم.
دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی دوم تا پنجم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد مقدس دائر است.
خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1906/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.