علی رسولیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در حال حاضر نیز با وجود افزایش در نرخ گوشت مرغ در سطح کشور قیمت این محصول در استان از بسیاری از نقاط کشور پایین تر است.
وی با بیان اینکه ذخیره بسیارخوبی از گوشت مرغ منجمد در استان وجود دارد ، گفت : بر این مبنا به هر میزان گوشت مرغ ، مورد نیاز واحدهای صنفی ، تعاونی و فروشگاه های زنجیره ای باشد عرضه می شود.
وی اظهار کرد : در این طرح هر کیلو گوشت مرغ منجمد در بازار خرده فروشی مشهد 57 هزار ریال و در بازار تهران 58 هزار ریال می باشد.
وی با تاکید بر اینکه گوشت مرغ منجمد طرح توزیع تعادلی از کیفیت بالایی برخورد است ، گفت : هم اکنون در سطح برخی واحدهای صنفی منتخب و فروشگاه های زنجیره ای عرضه شروع شده و شرکت های تعاونی هم می توانند با ارائه درخواست خود به ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان برای ارائه درخواست اقدام کنند.
رسولیان با بیان اینکه شرایط استان منفک از سایر نقاط کشور نیست ، افزود : گاه در برخی دوره ها مثل روزهای اخیر انی جوجه ریزی کمتر است اما این امر به مفهوم کمبود تولید گوشت مرغ نیست زیرا ذحیره کافی از گوشت مرغ در استان وجود دارد و هیچ نگرانی برای تامین نیاز استان و کشور وجود ندارد .
به هر میزان نیاز باشد .
قیمت گوشت مرغ طی روزهای اخیر روند افزایشی داشته و نرخ هر کیلو گوشت مرغ در استان از حدود 62 هزار ریال به 76 هزار ریال رسیده است این در حالی استان که درتهران این نرخ به 83 هزار ریال در هر کیلو افزایش یافته است.
خبرنگار : فاطمه یوسفی
1906
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.