محمدرضا حیدری، چهارشنبه در حاشیه بازدید از کمربند سبز جنوبی مشهد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حوزه کمربند سبز جنوبی شهر اقدامات بسیار ارزشمندی از دوره شورای اول و شهرداران تا کنون صورت گرفته و با توجه به اینکه این کمربند سبز نقش تنفس گاه شهر را دارد، نیازمند سرمایه گذاری و توجه بیشتری است.
وی با قدردانی از اقدامات مسئولان دادگستری خراسان رضوی برای جلوگیری از تصرف اراضی دولتی گفت: باید این مسیر تا رفع کامل تصرف اراضی دولتی و اتصال این زمین ها به کمربند سبز جنوبی ادامه یابد و در این زمینه باید همه مسئولان حساسیت لازم را داشته باشند.
حیدری با بیان اینکه اولویت اصلی دستگاه های مختلف دولتی و غیردولتی توجه به کمربند سبز جنوبی است، اظهار کرد: ضروری است که منافع بلندمدت شهر به برخی منافع کوتاه مدت ترجیح داده شود.
وی با اشاره به اینکه ساخت پروژه های مختلف برای استفاده مردم در کمربند سبز جنوبی ضروری است، یادآور شد: شورای پنجم تلاش خواهد کرد در این بخش پروژه هایی را تعریف کند تا مردم از آن استفاده کنند.
منتخبان شورای شهر مشهد، چهارشنبه از کمربند سبز جنوبی بازدید کرده و در جریان آخرین اقدامات انجام شده در این محدوده توسط شهرداری مشهد قرار گرفتند.
کمربند سبز مشهد بیش از 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا سال 1404 باید 2 میلیون اصله درخت در مساحت 13هزار هکتاری آن، پیرامون مشهد کاشته شود.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7498/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.