مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی در این مراسم گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی با نیروی انسانی سالم، متخصص و مورد اعتماد با تلاش صادقانه و فنی خود ویترینی از بهترین خدمات، دانش و علم و فرهنگ را ارائه داده و باعث تقویت اعتماد مردم به نظام شده است.
ابوالقاسم رئیسی افزود: حوزه های مختلف جهاد دانشگاهی باید برای رسیدن به اهداف خود بر بال روابط عمومی عملگرا سوار شده و با کمک آن به اهداف دست یابند.
وی اهداف این همایش را بررسی وضعیت موجود در بدنه روابط عمومیها و دستیابی به راهکارهای لازم برای تحول و بهسازی توان علمی و تخصصی اعضا در قالب برگزاری کارگاههای آموزشی و بررسی راهکارهای هم افزایی و توان بین واحدی عنوان کرد.
او ادامه داد: همچنین برخی زیرساختها اصلاح و فعالیت در شبکه مجازی آغاز شده است. تلاش می شود عملکرد مجموعه از سطح و ارتقا مطلوب برخوردار شود.
رئیس جهاد دانشگاهی خراسان رضوی هم در این نشست گفت: نخستین ویژگی یک عضو روابط عمومی مجهز بودن به دانش فنی و علمی کافی است و در این راستا باید آموزش به عنوان یک جز اصلی باشد.
علی اکبر شمسیان افزود: مهارت شنیدن، گفت و گو، ارائه و بیان در برقراری ارتباط از دیگر ضرورتهایی است که برای موفقیت در همه بخشها بویژه روابط عمومی اهمیت بالایی دارد و انعطاف پذیری، خلاقیت ، صبوری هم می تواند این امر را تقویت کند.
وی گفت: تجهیز و سرمایه گذاری برای ارتقاء کیفی، فرهنگی و امکانات روابط عمومی بطور قطع به ارتقاء جهاد دانشگاهی کمک می کند.
همایش سراسری مدیران و رابطان خبری دوایر روابط عمومی جهاد دانشگاهی کشور در قالب کارگاههای آموزشی به مدت دو روز در مشهد ادامه دارد.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.