محمد رحیم نوروزیان روز چهارشنبه در بازدید از مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان رضوی افزود: رسانه های بسیار در این استان فعال هستند اما ایرنا به نحوی در حوزه های مختلف اطلاع رسانی می کند که سلامت، دقت و حرفه ای بودن را مد نظر دارد.
وی اظهار کرد: کیفیت کار خبرگزاری جمهوری اسلامی با توجه به صبغه، سابقه و نیروهای تحصیل کرده آن در سطح بسیار مطلوب ارزیابی می شود.
وی گفت: امروز دولت دکتر روحانی بر خلاف سایر دولت ها ابزارهای رسانه ای زیاد در اختیار ندارد و باید از همین ظرفیت موجود برای اطلاع رسانی مناسب و صحیح از عملکردها و اقدامات انجام شده، بهره گیرد.
نوروزیان افزود: ایرنا از زاویه و منظری مباحث و موضوعات مختلف را پیگیری می کند که به صورت حرفه ای، بی طرفانه و موشکافانه است.
وی اظهار کرد: ایرنا در میان رسانه ها و تنوع ابزار اطلاع رسانی و شبکه های مجازی، به دلیل عملکرد حرفه ای جایگاه خود را حفظ کرده و دقت، استحکام، سرعت و کیفیت در اخبار آن غیر قابل انکار است.
فرماندار مشهد گفت: تقویت تعامل ایرنا با حوزه های مختلف و دستگاه های اجرایی ضروری است زیرا برخی از حوزه ها سواد رسانه ای لازم را ندارند و این تعامل می تواند به ارتقای این حوزه منجر شود.
وی افزود: باید نگاه ها به رسانه و استفاده از این ظرفیت تغییر یابد و مدیران دستگاه ها از این امکان برای تعامل و خدمت بیشتر و بهتر به مردم بهره گیرند.
وی با اشاره به شرایط خاص مشهد و تعدد مسائل و مشکلات آن بر ضرورت حضور فعال ایرنا در این حوزه تاکید کرد.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.