به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه، ٩٠ اثر از عکاسان رسانه‌های خبری مشهد در سه بخش شامل ٥٧ عکس خبری و مستند، ١١ عکس خبری با موضوع آتش‌نشانی و ٢٣ عکس از رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 به نمایش گذاشته شده است.
در این نمایشگاه آثار 30 عکاس خبری از جمله محسن بخشنده عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی خر اسان رضوی در معرض دیدم عموم قرار گرفته است.
در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه مروری بر عکاسی خبری ایران و جهان با حضور علی‌اکبر شیرژیان، پنج‌شنبه ٢٢ تیرماه ساعت ١٧ هم‌زمان با اختتامیه این برنامه هنری برگزار می‌شود.
در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکاسان خبری مشهد امیر شهلا منتخب مردم در پنجمین دوره شورای شهر مشهد، کمال سرویها رئیس شورای اسلامی شهر ، سید جلال فیاضی عضو شورای شهر، شاهین فرشاد رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی و چند تن از مدیران شهری شرکت داشتند.
این نمایشگاه در نگارخانه رضوان، خیابان کوهسنگی ١٧ دایر است و تا ٢٢ تیرماه هر روز از ساعت ٩ تا ١٢ و ١٧ تا ٢٠ ‌پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی (ISESCO) با عضویت 57 کشور اسلامی، کلانشهر مذهبی مشهد را برای سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب کرده است.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
7498/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.