استانداری خراسان رضوی روز چهارشنبه به نقل از سید جواد حسینی در دیدار با جمعی از نخبگان و علمای اهل سنت خراسان گزارش داد: نباید بد عمل کردن برخی افراد به دلیل کج سلیقگی و برداشت غلط از دین مبین اسلام را به پای رهبری، نظام و دولت نوشت.
وی با تقدیر از نقش موثر هموطنان اهل سنت در تامین امنیت ملی به ویژه در شرق کشور ادامه داد: نقش این هموطنان در کنار شیعه بی بدیل بوده است. همگرایی اهل سنت در جامعه ایران در تمامی ابعاد فوق العاده و شاخص آن نیز مشارکت در انتخابات است.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: باید قدر یکدیگر را بدانیم و برای ساختن ایرانی آباد و توسعه یافته در کنار یکدیگر تلاش کنیم.
وی در ادامه به رویکرد عمومی مردم به سمت اصلاحگری اشاه و بیان کرد: نگاه ما در خراسان رضوی ایجاد فرصت و امکان برای استفاده از ظرفیت اهل سنت در کنار شیعیان و راهبرد اصلی در انتخاب مدیران، کارایی افراد در حل مشکلات مردم بدون در نظر گرفتن شیعه یا سنی بودن آنان است.
حسینی همچنین مهمترین مولفه امنیت ملی کشور را اقتصاد ذکر و بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' تحقق این شعار باید با جدیت دنبال شود.
وی افزود: 36 هزار شغل سال 1394 در استان ایجاد شد و این تعداد پارسال به بیش از 97 هزار شغل رسید. با هدف گذاری انجام شده، این میزان امسال به 160 هزار اشتغال جدید افزایش می یابد.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.