خانوم سلبا روز سه شنبه در حاشیه سومین روز از اجلاس رادیو و تلویزیون های اسلامی در مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه جنگ نظامی کشورهای اسلامی با پشتوانه ای که ایران از کشوری مانند لبنان داشته، به پیروزی رسیده است.
وی بیان کرد: اسلام ستیزان و صهیونیست با استفاده از رسانه در تلاش برای تاثیرگذاری و القای افکار مسموم به جهان هستند و در این عرصه باید رسانه های اسلامی بیش از گذشته فعال شوند.
وی اظهار کرد: من برای نخستین بار در اجلاس رادیو و تلویزیون های اسلامی شرکت می کنم و مدعو اصلی این اجلاس همسرم به عنوان یک فعال رسانه ای است و این اجلاس را بسیار باشکوه یافتم.
این استاد دانشگاه اظهار کرد: برگزاری چنین اجلاس هایی برای نزدیک کردن افکار رسانه ای و همگرایی بیشتر رسانه های اسلامی برای رسیدن به یک هدف مشخص و برنامه ریزی برای تاثیر گسترده در جوامع بسیار حایز اهمیت است.
خانوم سلبا گفت: اتحاد و همبستگی مسلمانان و تاکید بر نقاط مشترک بین کشورهای اسلامی در چنین اجلاس هایی تقویت می شود و راهگشای طرح مسائل و ارائه راهکارهای لازم در این زمینه خواهد بود.
وی افزود: برگ برنده ما در جنگ رسانه ای اسلامی و غیراسلامی، اتحاد و همگرایی برای معرفی اسلام ناب و حقیقت دین است و گردهمایی هایی مانند اجلاس رادیو و تلویزیون های اسلامی بستر لازم برای تقویت این اتحاد و همدلی را فراهم می کند.
نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور تا 13 تیر ماه در مشهد ادامه دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7489/6012 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.