به گزارش ایرنا، محمد علی نبی پور روز دوشنبه در مراسم معرفی رئیس جدید آموزش و پرورش گناباد افزود: 17 هزار دانش آموز در مناطق شهری و روستایی گناباد به صورت پراکنده به تحصیل اشتغال دارند.
وی اظهار کرد: فضاهای آموزشی و حتی ساختمان اداره آموزش و پرورش این شهرستان بسیار فرسوده و نیازمند مشارکت خیران برای بازسازی و احداث فضاهای جدید است.
وی گفت: با وجود خدمات دولت تدبیر و امید و مشارکت مطلوب خیرین در احداث و نوسازی مدارس در مناطق شهری و روستایی گناباد، وسعت شهرستان و پراکندگی جمعیت دانش آموزی آن ضرورت سرمایه گذاری بیشتر در ساخت فضاهای آموزشی را افزایش داده است.
نبی پور، نبود رغبت برای پذیرش مدیریت مدارس، کمبود اعتبارات و نیروی انسانی را از دیگر تنگناهای آموزش و پرورش گناباد ذکر کرد و افزود: بازنشستگی 60 درصد نیروهای کنونی و فرهنگیان این شهرستان در چهار سال آینده بر دامنه تنگناهای این بخش می افزاید.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: آموزش و پرورش به دلیل نقش موثر در تربیت نسل آینده دارای جایگاه مهم و حساسی است و توجه خاص دولت تدبیر و امید به این بخش در دولت دوازدهم نیز با قوت ادامه می یابد.
رضا صابری تولایی افزود: تغییر مدیریت در این دولت بر اساس چرخش نخبگان و با هدف ایجاد شرایط مناسب برای بهره گیری از ظرفیت و توان افراد مستعد و توانمند نقش مهم در توسعه آموزش و پرورش دارد.
در این مراسم با قدردانی از زحمات چهار ساله سید محمد مهدوی رئیس سابق آموزش و پرورش گناباد، هادی محمد پور به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.
هم اکنون 1852 فرهنگی در 1031 کلاس درس و 274 مدرسه، تدریس 17 هزار دانش آموز را در مناطق شهری و روستایی گناباد برعهده دارند.
این شهرستان در 287 کیلومتری حنوب مشهد واقع است.
7545/2095/ 6053 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.