'آسایا تی سائو سیدو' روز یکشنبه در حاشیه نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌ های کشور های اسلامی در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوعات ارزشمند در این اجلاس توسط کشورهای مختلف شرکت کننده مطرح شد که می تواند منجر به وحدت میان مسلمانان شود.
وی با بیان اینکه برگزاری چنین اجلاس هایی در طول سال می تواند دستاوردهای بسیار ارزشمند به همراه داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به تحولات منطقه خاورمیانه وحدت میان کشورهای اسلامی بسیار ضروری است و باید رسانه ها به این موضوعات توجه کنند.
وی گفت: رسانه ها نقش بسیار مهم در تنویر افکار عمومی ایفا می کنند و بر همین اساس باید برای همکاری مشترک رسانه ای میان کشورهای اسلامی برنامه ریزی گسترده انجام شود.
نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی که در چارچوب برنامه های رویداد مشهد 2017 و انتخاب این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، صبح امروز با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور در مشهد آغاز شده است تا 13 تیر ماه ادامه دارد.
سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی (ISESCO) با عضویت 57 کشور اسلامی، کلانشهر مذهبی مشهد را برای سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب کرده است.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.