جواد آرین منش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اهانت جریانهای افراطی در قالبهای مختلف نظیر مداحی، شعرخوانی و یا اهانت به شخصیتهای سیاسی در مسیر خلاف انسجام ملی و وحدت بخشی جامعه است.
وی ادامه داد: امروزه در کشو با چالشهایی در بخشهای مختلف اجتماعی، اقتصادی و اشتغال روبرو هستیم که حل آنها بدون وحدت ملی و استفاده از تمامی ظرفیتها در کنار یکدیگر میسر نیست.
این فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید قواعد بازی مردمسالاری را قبول کرد تا در سایه اتحاد، بر مشکلات غلبه کنیم. با بررسی تاریخ انقلاب اسلامی متوجه می شویم در مقاطعی که وحدت و اتحاد ملی وجود داشته در اوج بوده ایم. انقلاب اسلامی و پیروزی در جنگ تحمیلی در سایه وحدت همه جریانهای سیاسی و مردم حاصل شد.
وی افزود: همه دولتها نیازمند نقد منصفانه هستند اما این نقد نباید با هدف تخریب جریانها و شخصیتهای سیاسی و تفرقه افکنی باشد.

* لزوم ورود جدی دستگاه قضا با توهین به رئیس جمهوری
آرین منش در ادامه گفت: حرکتهایی نظیر اتفاق روز قدس و توهین به رئیس جمهوری و نایب رئیس مجلس منجر به تشویش اذهان عمومی می شود لذا باید قانونگرایی در برخورد با این اتفاق ملاک باشد.
وی افزود: توهین به شخصیتهای سیاسی و مسئولان نظام طبق قانون جرم است و از آنجا که دستگاه قضا در موارد کوچکتر از این به خوبی ورود می کند در مورد این مساله نیز مردم انتظار دارند دستگاه قضایی ورود جدی داشته باشد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی ادامه داد: چنانچه با این اقدام برخورد نشود هنجارشکنی در جامعه و توهین به مسئولان به عنوان امری عادی رواج می یابد.

* اهانت به روحانی سازماندهی شده بود
وی گفت: ساده انگاری است که فکر کنید حرکات توهین آمیز به مسئولان نظیر اتفاق روز قدس بدون پیش زمینه و هماهنگی جریانی خاص رخ داده است.
آرین منش افزود: این هنجارشکنان اقدامات انحرافی خود را نوعی جریان و حرکت انقلابی وانمود می کنند و از این اقدام به عنوان آتش به اختیار یاد می کننند که این امر انحراف و خلاف واقعیت است. این در حالی است که رهبری مفهوم آتش به اختیار را تفسیر کرده اند و هنجارشکنان باید تفسیر رهبری را دستور کار خود قرار دهند و اقدامات خودسرانه انجام ندهند.
وی ادامه داد: روزهای مهمی در تقویم وجود دارد که نماد وحدت ملی و وحدت کشورهای اسلامی است لذا این روزها نباید تحت الشعاع اقدامات هنجارشکنانه جریان خاصی قرار گیرد.
در مراسم روز جهانی قدس عده ای اندک در مسیر راهپیمایی به رئیس جمهوری اهانت کردند. این اتفاق مورد انتقاد همه مسئولان، گروههای سیاسی و مردمی قرار گرفته است.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.