به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی، سید حمید فانی روز شنبه در دیدار با جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام ، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی افزود: با اتمام پروژه های گازرسانی به این وستاها، ضریب نفوذ گاز طبیعی در منطقه به 99.9 ارتقا خواهد یافت.
وی با بیان اینکه از مجموع 292 روستای واجد شرایط تربت جام، تایباد و باخرز 110 روستا با جمعیتی بالغ بر 28 هزار خانوار گازدار هستند افزود: با بهره برداری از پروژه گازرسانی به 181 روستای دیگر، این رقم به 54 هزار خانوار خواهد رسید.
فانی در بخش دیگری از سخنان خود رشد و توسعه شبکه های گازرسانی به اقصی نقاط استان را از افتخارات دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری هر روز یک روستای استان به شبکه سراسری گاز کشور متصل خواهد شد.
در دیدار جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی، توسعه خدمات زیربنایی در مناطق دوردست و روستایی را موجب تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و خواستار همدلی و همزبانی هرچه بیشتر مردم و مسئولان در مسیر تحقق این مهم شد.
با فعالیت دولت تدبیر و امید هم اینک ضریب نفوذ گاز روستایی در خراسان رضوی به 75 درصد و تعداد روستاهای بهره مند از مزایای شبکه گازرسانی به هزار و 440 روستا افزایش یافته است.
خبرنگار توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
7498/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.