به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: پروژه ورود و خروج خط 132 کیلوولت جنت آباد - پیروز در پست شهید جهان آرا به طول 32 کیلومتر مدار به صورت چهار مداره به تعداد 25 دستگاه دکل فلزی با استفاده از هادی دریک با مقره های سیلیکونی احداث و برقدار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ در آیین بهره برداری از این پروژه افزود: هدف از اجرای این پروژه، امکان بارگیری از ظرفیت منصوبه در پست برق 400 کیلوولت شهید جهان آرا، افزایش پایداری و ضریب اطمینان شبکه فوق توزیع منطقه و کاهش محدودیت در شبکه فوق توزیع بوده است.
وی اظهارکرد:هزینه اجرای این پروژه 129 میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان تامین و پرداخت شده است.
دشت بزرگ ادامه داد: کلیه مراحل طراحی و خدمات مهندسی خط مذکور و همچنین ساخت تجهیزات و اجرای عملیات توسط شرکت های داخلی انجام شده است.
وی افزود: آغاز به کار این پروژه در سال 90 بوده و هم اکنون 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که آماده بهره برداری رسمی است.
دشت بزرگ گفت: از جمله مهمترین خواص مواد سیلیکونی خاصیت آبگریزی، عایقی بسیار خوب و مقاومت در برابر تغییرات دمایی است که خاصیت آبگریزی (هیدروفوبیسیتی)سبب می شود تا از ایجاد لایه آب پیوسته بر روی مقره جلوگیری شود و بستر ایجاد جریان خزشی و شکست عایقی از میان برود.
7165/ 6037
خبرنگار: حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.