به گزارش ایرنا، دکترعلی اکبر کریمی روز شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان کمیجان افزود: کمیجان با اختصاص این اعتبار رتبه ششم را در سطح استان دارد که این میزان شامل 6 و 35 صدم درصد است.
وی بیان کرد: شهرستان کمیجان با این اعتبار در سال جاری نزدیک به 45 درصد در بحث اعتبارات نسبت به سال گذشته رشد داشته که این مهم زمینه مناسبی برای توسعه و پیشرفت شهرستان است.
کریمی اظهار کرد: از مجموع اعتبارات شهرستان 64 هزار و 29 میلیون ریال از محل اعتبارات سه درصد نفت و گاز مربوط به مناطق محروم تامین شده است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیجان در زمره شهرستان های محروم استان قرار دارد که نیاز است با تلاش مضاعف و همکاری مدیران، حداکثر بهره گیری از این اعتبارات صورت گیرد تا منافع این تلاش به مردم شهرستان کمیجان تقدیم شود.
کریمی عنوان کرد: نیاز است همه مسئولان استانی و شهرستانی حداکثر تلاش، بهره گیری، استفاده و اخذ اعتبارات ملی برای شهرستان را به کار گیرند تا این اعتبارات افزایش پیدا کند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در سفر هیات دولت به استان مرکزی در سال گذشته طرح های بسیار کاربردی و مهمی از جمله راه اصلی شهرستان (محور آهنگران به کمیجان) پیش بینی و اعتباراتی در نظر گرفته شد که در راستای تحقق این طرح نیز مبالغی در قالب اوراق خزانه به این مهم اختصاص پیدا کرد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح راه دسترسی وفس به آقچه قلعه که با توجه به نداشتن ردیف ملی، یکی از طرح های در دست پیگیری است که مقرر شده با توجه به مکاتبات و مذاکرات امکاناتی را از سطح ملی جذب کرده تا این طرح پیش رود.
کریمی، بررسی تنگناهای حوزه های محتلف شهرستان از جمله بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، ورزش و فرهنگ و ارائه راهکارهای اساسی در راستای حل مشکلات برای این بخش ها را از دیگر موارد مهم و در دست اجرا عنوان کرد.
وی در خصوص مسئله طرح شعارهای توهین آمیز به رئیس جمهور در روز گذشته نیز اظهار کرد: این اقدامات خارج از چارچوب اخلاق در فضای سیاسی کشور است و بی شک از سوی همه طیف و جناح های سیاسی محکوم می شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری نیز این برخوردهای احساسی را محکوم کرده و اذغان داشته اند که اگر گروهی به دیدگاه و نظرات مسئولی نیز انتقادی داشته باشند، این مهم محفلی نیست که افرادی فضای سیاسی کشور را به اقداماتی که از لحاظ اخلاقی پسندیده نیست، دچار کنند زیرا قطعا این نوع برخوردها با مصالح ملی سازگار نیست.

*** حماسه حضور مردم در روز جهانی قدس برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات انقلاب اسلامی افزود
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در شورای ادارای شهرستان کمیجان نیز گفت: ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز قدس این روز را با حضور حماسی و دشمن شکن خود گرامی می دارند.
علی اکبر کریمی تصریح کرد: حضور مردم در روز جهانی قدس، ضمن زنده نگه داشتن آرمان فلسطین، استکبار ستیزی ملت های آزاده جهان را به تصویر کشید.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری رژیم جعلی صهیونیستی به زودی از بین خواهد رفت و امروز با تلاش مجاهدان در جبهه مقاومت در سطح دنیا، تشکیل این رژیم از نیل تا فرات را به طور کامل نابود کرده است.
کمیجان از توابع استان مرکزی و دارای 39 هزار نفر جمعیت است که در 101 کیلومتری اراک واقع شده است.
7114/3075/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.