به گزارش ایرنا سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پشت صحنه همه حادثه های تروریستی آمریکا و اسرائیل است و مسلمانان جهان باید برای مقابله با آنان آماده شوند.
به گفته وی، تروریست های تکفیری جهان اسلام را مبتلا به خود کرده اند تا دشمن اصلی فراموش شود.
وی خاطر نشان کرد: ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به تحرک تکفیری ها در منطقه بیش از هر زمان دیگری می باشد.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: روز جهانی قدس روز امید همه مسلمان دنیا برای آزادی قدس شریف است.
حجت الاسلام نصرالله پژمان فر افزود: امروز حذف لکه ننگین جنایتهای رژیم صهیونیستی از دامن اسلام در ذهن، فکر و اندیشه همه مسلمانان نقش بسته است.
وی بیان کرد: موضوع فلسطین یکی از مسائل بسیار مهم بعد از جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در سال 1947 به شمار می رود و همیشه خاطره این روز با محکوم کردن جنایتهای رژیم صهیونیستی همراه است.
وی گفت: حضور گسترده ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بدنبال حادثه تروریستی در تهران گسترده تر و باشکوه تر بوده است.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
خبرنگار: ناصر اسدزاده ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
3221 /3027/ 6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.