' علی رحمانی ' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسلمان نسبت به احوال همدیگر بی توجه نیستند و راهپیمایی روز قدس فرصتی برای نمایش این همدلی و توجه به احوال مسلمانان مظلوم جهان است.
وی با بیان اینکه این حرکت بزرگ با ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نهادینه شد، افزود: راهپیمایی روز قدس، دلسوزی جمهوری اسلامی ایران برای جامعه جهانی و استقلال مسلمان جهان را مورد توجه قرار داده و امروز در کل جهان روز قدس به عنوان یک رخداد بزرگ مسلمانان مطر است.
فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس برای مظلومان جهان مایه آرامش است، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس و گسترش این مناسبت بزرگ در جهان مایه وحشت دشمنان شده و از این جهت دشمنان راهپیمایی روز قدس را تهدید کرده اند.
وی ادامه داد: تهدید به حمله به مسلمانان در راهپیمایی روز قدس توسط دشمنان اسلام از روی ترس و وحشت آنها است و این اظهارنظرها و تهدیدهای پوچ دشمنان با مشاهده اقتدار جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت کشور و مصوبه شورای امنیت ملی برای حمله سپاه به داعش بیان شده است و دشمن جرات حمله به کشور را ندارد.
رحمانی راهپیمایی روز قدس و مشارکت مردم در این صحنه را برای نمایش اقتدار مسلمانان و محکوم کردن جنایات استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و توطئه های حامیان آنها مهم دانست و گفت: مردم در راهپیمایی روز قدس با شکوه تر از گذشته شرکت می کنند.
راهپیمایی روز قدس در راستای حمایت از مظلومان عالم و آزادی قدس در اخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
این مراسم امروز از ساعت 11 در شهرستان تیران و کرون آغاز شد و مردم این شهرستان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از میدان آزادی تا محل برگزاری نماز عبادی و سیاسی این شهر را طی می کنند.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131/ 2093 ** خبرنگار: اکبر مهدی زاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.