هادی ایزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات به همت دولت یازدهم و با هدف رونق تولید و کسب و کار ظرف چند سال اخیر در اختیار واحدها و فعالان بخش صنعت و معدن گناباد قرار گرفته است.
وی ادامه داد: با حمایتهای مسوولان ذیربط میزان صادرات کالاهای صنعتی و معدنی در گناباد در دولت یازدهم در مقایسه با چهار سال قبل 100 درصد افزایش یافت و از نظر وزنی به پنج هزار تن و از لحاظ ارزش به شش میلیون دلار رسید.
وی گفت: در دولت تدبیر و امید 43 پروانه بهره برداری طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری 720 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 1313 نفر در شهرستان گناباد صادر شد.
او ادامه داد: تکمیل زیرساختهای شهرکها و نواحی صنعتی با صرف مبلغ 23 میلیارد ریال، عملیات گازرسانی به 90 درصد واحدهای صنعتی و احداث واحدهای صنعتی فرآوری مواد معدنی برای نخستین بار در جوار معادن دیگر اقدامات مهم دولت یازدهم در شهرستان گناباد به شمار می رود.
172 واحد صنعتی در بخشهای صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، غذایی، شیمیایی و سلولزی در شهرستان گناباد فعال است و برای راه اندازی این واحدها هزار و 273 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است. فعالیت این تعداد واحد صنعتی در گناباد برای سه هزار و 284 نفر شغل مستقیم و دو برابر این تعداد به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است. سه شهرک و ناحیه صنعتی با 447 هکتار زمین و 54 واحد فعال و 11 سردخانه و انبار و سیلو در شهرستان گناباد فعال است.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7545/2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.