محمد حسن فرهادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: اعتبارات ماده 180 در سال 96 برای اجرای 9 برنامه و 35 پروژه در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: این اعتبارات در بخش های آموزش وپرورش، عشایر، بهداشت ودرمان، آب، ورزشی، فرهنگ وهنر، عمران شهری، کشاورزی، گردشگری ابلاغ شده که بیشترین مبلغ مربوط به عمران شهری با 34.7 درصد است
فرماندار گفت: با احتساب اعتبارات تملک دارائی ونفت و گاز و ماده 180 مجموع اعتبارات شهرستان به 201 میلیارد و485 میلیون ریال برای 143پروژه رسید
وی گفت : یکی از ویژگیهای دولت تدبیر وامید انضباط مالی بود تا در جهت تحقق خواست ملی منابع مالی کشور در راستای توسعه در اقصی نقاط کشور براساس هماهنگی وبرنامه ریزی وتصمیم گیریهای بهینه در پروژه های زیربنایی و زیرساختی توزیع شود.
وی اظهار کرد: در توزیع اعتبارات تکمیل پروژه های نیمه تمام که به عنوان یک میراث از دولتهای قبل برای این دولت به یادگار مانده است از اولویتهای کمیته برنامه ریزی شهرستان قرارگرفت تا باتلاش دستگا ههای متولی این پروژه ها در کمترین زمان به بهره برداری برسد.
وی تاکید کرد: دستگاههای اجرایی از پیشنهاد پروژه های جدید بدون کارکارشناسی شده پرهیز نمایند تا توقع جدیدی در شهرستان ایجاد نشود .
رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان برلزوم نظارت دوره ای و گزارش گیری از پیشرفت فیزیکی برنامه‌ها و ارزیابی عملکرد پروژه های در حال اجرا تاکید نمود.
کاشمر در فاصله 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
6012/7497 خبرنگار: لیلا قرائی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.