محمد سالاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ابتدای سال 1392 تنها 142 روستا در خراسان رضوی دارای اینترنت پرسرعت بودند اما این رقم اکنون به افزون بر هزار روستا افزایش یافته است.
وی ادامه داد: هم اکنون یک سوم روستاهای دارای بالای 20 خانوار جمعیت در خراسان رضوی دارای اینترنت پرسرعت هستند و توسعه عملیات در سایر روستاها نیز در حال اجراست.
مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: در چارچوب فعالیت دولت یازدهم اقدامات خوبی در حوزه های ارتباطی این استان از جمله گسترش اینترنت پرسرعت، گسترش آنتن دهی تلفن همراه، افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه و ثابت انجام شده بطوری که ضریب نوفذ تلفن همراه از 59 به 67 درصد افزایش یافته است.
وی افزود: هم اینک چهار میلیون و 300 هزار مشترک تلفن همراه در خراسان رضوی وجود دارد. همچنین از سه هزار و 334 روستای استان دو هزار و 667 روستا دارای تلفن ثابت هستند.
سالاری ادامه داد: آنتن دهی تلفن همراه نیز در روستاها و شهرهای خراسان رضوی چشمگیر بوده است بطوری که هم اینک تمامی شهرها و دو هزار و 172 روستا در خراسان رضوی تحت سرویس دهی شبکه همراه اول هستند.
وی گفت: دو هزار و 858 سایت مخابراتی بی.تی.اس نیز طی این مدت در مناطق مختلف خراسان رضوی نصب شد و بدین طریق چهار هزار کیلومتر از جاده های استان زیر پوشش شبکه همراه اول رفت.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.