قدس آنلاین نوشت: از سال 91 تعدادی از دستگاه‌های کوهستان پارک شادی مشهد توسط اداره استاندارد پلمب شد و این کار ادامه یافت تا اینکه کل مجموعه کوهستان پارک پلمب شد و اکنون این مجموعه تفریحی که در اختیار بانک دی قرار دارد، حدود پنج سال است که به طور رسمی تعطیل شده است و شور و غوغای همشهریان و مسافران در این مجموعه به گوش نمی‌رسد.

*دیگر اخبار برجسته قدس آنلاین به شرح زیر است:
- مرگ مایه حیات در رگ‌های پیر مشهد/ هر روز انتشار خبری در خصوص کمبود منابع آبی و آغاز جیره بندی آب، دل مشترکان آب و فاضلاب مشهد را می‌لرزاند در حالی که آبی در دل متولیان تکان نمی‌خورد و اغلب، انگشت اتهام را بی جهت سمت مصرف کننده خانگی را نشانه می‌گیرند.
- عزیمت هیمالیانورد نیشابوری به سه قله هشت هزارمتری جهان: برای نخستین بار علی رضا نوروزی کوهنورد هیمالیانورد نیشابوری برای صعودبه قلل 8051متری «برودپیک» و 8080متری «گاشربروم» و همچنین قله 8034 متری «گاشربروم2» عزیمت کرد.

*پایگاه تابناک خراسان رضوی:
- غربت ‌زدایی از شهدای حرم امام رضا(‌ع ) را غیرتی باید
- برج «سلمان» مشهد در آتش اختلاف نمایندگان شهرداری، اتوبوسرانی و یک شرکت دیگر
- سرم و شربت بیماران حج 96 از سعودی‌ها خریداری می‌شود / زنان باردار، سرطانی‌ها و مبتلایان عارضه پیشرفته قلبی به حج اعزام نمی‌شوند
- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: بنیاد فرهنگی دکتر علی شریعتی ایجاد می شود
- دومین همایش بین المللی بانوان مروج فرهنگی رضوی همزمان با دهه کرامت در مشهد برگزار می شود.

*پایگاه خبری مشهد پیام:
- تشکر آیت ‌الله علم‌الهدی از ابراز همدردی رهبری معظم انقلاب ، مردم و مسؤولان
- رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص تصمیم دیوان محاسبات کشور: عملکرد شهردار مطابق با قانون و در راستای انجام تکلیف ابلاغی شورای اسلامی شهر مشهد بوده است
- افزایش نرخ کرایه تاکسی فقط 5 درصد

*پایگاه خبری صبح توس:
- ترکیب شورای شهرهای گلبهار و گلمکان تغییر کرد
-آیت الله حسینی، عضو خبرگان رهبری: مردم موظف هستند با امام از جانب خدا بیعت و او را یاری و نصرت کنند نه آنکه جمع شوند رفراندوم برگزار کنند که امام انتخاب کنند؛ چنین کلامی فوق‌العاده سخیف و سست بوده و غیرقابل طرح است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7489/6012 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدرشاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.