حجت الاسلام حسین مرادی دولت آبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد 650 نفر زن و 300 نفر مرد هستند.
وی اظهار کرد: طلاب جامعة المصطفی العالمیه در قم 14 سال و در مشهد 11 سال است که به صورت منسجم و منظم در مراسم اعتکاف ماه رمضان شرکت دارند.
وی گفت: 'اعتکاف و مسئولیتهای اجتماعی' شعاری است که برای مراسم اعتکاف رمضان امسال که از 24 تا 26 رمضان می باشد انتخاب شده و استادان برتر حوزه علمیه با این محور برای معتکفان سخنرانی خواهند کرد.
حجت الاسلام مرادی دولت آبادی با بیان اینکه اعتکاف یکی از برترین برنامه های تبلیغی بین المذاهب می باشد و پیام تقریب بین الادیانی دارد افزود: در اعتکاف معاشرت مشفقانه و مومنانه با دیگر مسلمانان و آمادگی برای خدمت به دیگران نیز تمرین می شود.
وی اظهار کرد: مراسم اعتکاف مورد استقبال گروه های مختلف جامعه قرار گرفته که در رشد معنویت گرایی تاثیر مثبتی دارد و براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، اعتکاف از رویش های انقلاب اسلامی است.
وی گفت: رشد اسلام و معنویت گرایی در جهان باعث شده است دشمنان دست به اسلام هراسی بزنند و به دنبال تقویت اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی هستند و با کمکهای مالی فراوان کانالهای ماهوره ای آنها را تقویت می کنند که باید هوشیار باشیم.
جامعة المصطفی العالمیة نهاد علمی و بین المللی با هویت حوزه ای است که با هدف گسترش علوم اسلامی، انسانی و اجتماعی، با رویکرد آموزشی، پژوهشی و تربیتی برای مشتاقان تحصیل علوم اسلامی غیر ایرانی فعالیت می کند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/ 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.