به گزارش ایرنا در این آیین که از سوی شورای اداری استان خراسان رضوی برگزار شد استاندار خراسان رضوی، تولیت آستان قدس، مدیران دستگاه های اجرایی، منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران لشکری، اساتید حوزه، فضلا و روحانیون، خدام بارگاه منور رضوی و زائران و مجاوران حضور داشتند.
در این مراسم ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت به قرائت قرآن، روضه خوانی و مرثیه سرایی در سوگ شهادت امام علی (ع) پرداختند.
امام جمعه سابق نیشابور در این مراسم در سخنانی گفت: امیرالمومنین(ع) مقیاس و میزان حق است و ما نیز باید کارها و رفتار خود را با آن حضرت بسنجیم.
حجت الاسلام اسماعیل مقری افزود: در حکومت علی(ع) جناح و باندبازی جایگاهی نداشت و از بزرگترین خطاهایی که مورد نکوهش آن حضرت بود این بود که دست مردم از آنچه که حق آنها است کوتاه شود.
وی ادامه داد: ماه رمضان و این شبهایی که مصادف با شبهای قدر است فرصتی است که بیشتر به فکر قیامت و اعمال و رفتار و کردار خود باشیم زیرا در قیامت همه خیالبافی ها و پیرایه ها کنار می رود و هر چیز با عیار واقعی خود در جایش قرار می گیرد.
مرحومه سکینه ریخته گرزاده همسر آیت الله علم الهدی، 21 خرداد جاری در 71 سالگی بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع کرد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/5132
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.