محمد آذری روز سه شنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد به منظور بررسی مصوبه ارائه تسهیلات به صنعت ساختمان با هدف خروج از رکود، افزود: با مصوبه قبلی شورای شهر مبنی بر بخشش جرائم و دیرکرد مربوط به عدم پرداخت عوارض ساختمانی برای کسانی که از ابتدای سال 94 تا پایان سال 95 نسبت به پرداخت چکهای برگشتی اقدام کرده بودند تعداد هزار و 862 فقره چک معوقه به مبلغ 381 میلیارد و 834 میلیون ریال وصول شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تاریخ اجرای این تبصره مربوط به انتهای سال 95 است هم اکنون 3 هزار و 765 فقره چک معوقه قبل از سال 94 به مبلغ 367 میلیارد و 78 میلیون ریال مربوط به سال 94 و قبل از آن وجود دارد که تمدید تبصره مذکور نقش مهمی در وصول این معوقات خواهد داشت.
معاون ادرای و مالی شهرداری مشهد گفت: دارندگان چکهای برگشتی با معافیت از پرداخت خسارت دیرکرد به پرداخت بدهی تشویق می شوند و از این فرصت استفاده می کنند.
طی این نشست اعضای شورای اسلامی شهر مشهد لایحه تمدید معافیت دیرکرد چکهای برگشتی عوارض ساختمانی را تصویب کردند. طبق این مصوبه مودیان چکهای برگشتی مربوط به سال 94 و قبل از آن چنانچه نسبت به پرداخت مبلغ تا شهریور امسال اقدام کنند از پرداخت جریمه دیرکرد معاف می شوند.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.