به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) افزود: مسئولان بخش های مختلف و افرادی که با رای مردم فرصت خدمت به جامعه و کشور را کسب کردند باید تبعیت از منویات ولایت فقیه را برای خود یک اصل بدانند و برای تحقق فرمایشات معظم له بکوشند.
وی با تسلیت ایام سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گفت: بنیانگذار فقید انقلاب بعد از ائمه معصومین (ع) به نسبت سایر علمای دینی بیشترین خدمت را به اسلام و مسلمین انجام دادند و این دین مبین را از غربت خارج کردند.
وی گفت: در شرایطی که رژیم منفور پهلوی برنامه اسلام زدایی خود را با شدت ادامه می داد و از اسلام تنها نامی باقی مانده و مساجد، قرآن، ارزشهای دینی و حجاب و عفاف غریب ولی بی بند و باری و شرب خمر و بی ارزشی درجامعه آزاد بودد، امام راحل با مجاهدتهای فراوان ارزشها را احیاء کردند.
وی افزود: با هدایتهای امام خمینی (ره) و حضور گسترده مردم ؛ انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و خط بطلانی بر سیاستهای خصمانه مستکبران و عوامل آنها در کشورمان کشیده شد.
خطیب نماز جمعه گناباد اضافه کرد: آیت الله خامنه ای به عنوان بهترین شاگرد و یاور حضرت امام خمینی (ره) با همان ایمان ، صلابت ، قاطعیت و محبوبیت امام راحل، راه ایشان را در هدایت نظام جمهوری اسلامی ادامه می دهند.
حجت الاسلام صادقی نسب گفت: امام خمینی (ره) در قلب ملت ایران جا دارد به طوری که با گذشت 28 سال؛ آیین بزرگداشت ارتحال بنیانگذار فقید انقلاب همچنان با شکوه خاصی در کشور و از جمله شهرستان گناباد برگزار می شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سفر اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عربستان و تشکیل ائتلاف با آل سعود به عنوان سرچشمه اصلی تروریسم در جهان موجب تقویت تروریستها شد به طوری که در هفته گذشته جنایتهای داعشی ها در فیلیپین ، مصر و افغانستان افزایش یافت.
وی اظهار کرد: از سوی دیگر حکام سعودی بعد از این سفر در کشتار مردم یمن و حمله به مردم عربستان جری تر شده و آل خلیفه نیز در بحرین با حمله به خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم و شهید و مجروح کردن مردم بی دفاع، فاجعه جدیدی آفرید.
امام جمعه گناباد گفت: آل سعود و آل خلیفه با ریسمان پوسیده آمریکا به چاه رفته اند و دیر و یا زود محکوم به فنا و نابودی هستند.
2095/6012 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.