به گزارش ایرنا، عزیز اکبریان در سخنان پیش از خطبه این هفته نماز جمعه کرج افزود: ملت ایران وفاداری خود را در تمام عرصه ها همچون 29 اردیبهشت به نمایش گذاشت و در روز قدس نیز به نمایش خواهد گذاشت.
وی در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث شد تا دشمنان انقلاب, نظام و رهبری مایوس شوند.
وی با تبریک این حماسه بزرگ به مردم و رهبری, گفت: در تمام عالم تمام شیعیان, دوست داران انقلاب و رهبر هنوز پس از نزدیک به 40 سال پای انقلاب ایستاده اند.
اکبریان ادامه داد: باید منتخبین ملت را کمک کنیم تا در راه خدمت به مردم موفق باشند و منتخبین شوراهای اسلامی نیز رسالت بزرگی را به دوش می کشند.
وی بیان داشت: این نمایش اقتدار ملت ایران به حدی بود که در روز 30 اردیبهشت ماه تمام خبرگزاری ها یک خبر را به تمام عالم مخابره کردند که همان هنر بزرگ آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) بود.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: این هنر بزرگ معظم له بود که پس از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم را دوباره پرشور و یکصدا پای صندوق های رای آورد در حالیکه می گفتند کمتر از 40 درصد در انتخابات شرکت می کنند ولی همه آمدند و مشکلات را فراموش کردند.
وی با بیان اینکه مردم خون شهدا و آرمان های انقلاب را برای حضور ملاک قرار دادند, افزود: خانم رایس که قبلا وزیر امور خارجه آمریکا بود باز هم بر برهم زدن تمام برنامه ریزی هایشان توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت که صحبت های رهبر ایران همه ی مردم را پای صندوق های رای آورد.
اکبریان اظهار داشت: به برکت حضور مردم و وجود رهبری معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران به عنوان باثبات ترین و امن ترین کشور در این منطقه ناامن است.
وی گفت: به همین دلیل تمام قدرت ها همچون آمریکا مجبور به مذاکره با ما هستند و آمریکایی ها برای موضوع یمن, عراق, سوریه و بحرین به ما التماس می کنند زیرا انجا به باتلاقی برای آنها تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه تمام مهندسی های آنان به جایی نرسیده, افزود: این عنایت الهی و پشتیبانی شما و مدیریت و اقتدار رهبر انقلاب است وگرنه این همه شوکت و عظمت از کجا امده است.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه سومین دور نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را برعهده دارد, اظهار داشت: در این دور هماهنگی بسیار خوبی بین نمایندگان مجلس این استان وجود دارد و این هماهنگی را با دیگر مسئولین استانی همچون استاندار, نماینده ولی فقیه, شوراها, شهرداران و مقامات قضایی نیز وجود دارد.
اکبریان گفت: به برکت این هماهنگی ها شاهد پیشرفت های خوبی در سطح استان هستیم که نمونه ان ساخت تصفیه خانه و ساخت مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز است که اگر نبود اکنون شاهد مدارس سه شیفته در استان بودیم.
وی از دیگر پیشرفت های استان را ساخت بزرگراه شمالی و کمربند جنوبی از ابیک تا چرمشهر ورامین دانست و افزود: بزرگراه شمالی یکی از طرح هایی است که در ساخت ان هنر به خرج می دهند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ساخت این بزرگراه مشکل بزرگ گره ترافیکی استان را برطرف می کند.
وی گفت: البرز بزرگترین سرمایه گذارها از دیگر استان ها را جذب کرده است و در سایه ی این هماهنگی ها بوده که علیرغم تخصیص 460 میلیارد تومان برای اعطای تسهیلات بیش از 800 میلیارد تومان تسهیلات داده شد.
اکبریان افزود: همچنبن در سفر ریاست جمهوری پس از استان های تهران و کردستان علیرغم کوچک بودن سومین استان در جذب بودجه بودیم.
وی بیان داشت: در حوزه درمان و بهداشت نیز دراین استان انقلاب شد به طوریکه از زمان ناصرالدین شاه تا 3ونیم سال پیش فقط هزار تخت بیمارستانی داشتیم ولی در این مدت توانستیم با دو بیمارستانی که در اینده نزدیک به بهره برداری می رسد 1700 تخت بیمارستانی اضافه کنیم.
وی گفت: پروژهای بزرگ دیگری همچون تونل مهرویلا, زیرگذر وپل سپاه, پل حصارک و ...ساخته و یا در حال ساخت است.
وی افزود: کرج به بیش از 54 پل زیرگذر و روگذر احتیاج دارد که بیش از 30 مورد آن اقدام شده و مابقی را باید شورای جدید برای اجرا پیگیری کند و بهانه هایی به عنوان نبود بودجه نداشته باشند و باید پول را جذب کنند.
اکبریان با بیان اینکه این هماهنگی ها باید در استان ادامه یابد, اظهار داشت: در سایه ی اطاعت از ولی امر مسلمین و رهبری, کسی که امروز جهان اسلام را اداره می کند و سکان انقلاب را در دست دارد باید پس از 38 سال دعواها را کنار گذاشته و برای خدمت به مردم دست در دست هم بگذاریم.
وی تاکید کرد: کسانی که اطاعت از ولی فقیه را کنار گذاشتند و به جای خدمت به مردم به خاندان خود خدمت کردند عاقبت به
خیر نشدند.
6156. 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.