* روزنامه اتفاقیه
تیتر نخست این روزنامه 'برخلاف بعضیها به خودمان نمره 20 نمی دهیم' به نقل از استاندار خراسان رضوی است. تصویر نخست این روزنامه هم مربوط به وضعیت تنبیه کودکان در خانواده ها با تیتر 'آینده کودکانمان را خاموش نکنیم' است.

* روزنامه خراسان
'دانشگاه آزاد روی موج مناقصه' با زیر نوشته 'توضیحات ولایتی، واکنش میرزاده و انتقاد محمدیان از سید حسین خمینی' تیتر اصلی روزنامه امروز خراسان است. تصویر نخست این روزنامه نیز به مراسم افطاری در حرم مطهر رضوی اختصاص دارد.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این ویژه نامه تیتر نخست خود را 'اظهارات پدر و پسر متهم در پرونده پردیسبان' با اشاره به توضیح قاضی حیدری مبنی بر اینکه تاکنون حدود 18 میلیارد تومان از متهمان پس گرفته شده اختصاص داده است. عکس نخست این نشریه هم به تصویری از تجمع سپرده گذاران پردیسبان در مشهد اختصاص دارد.

* روزنامه قدس
'انتخابات تایید شد، شکایتها به قوه قضاییه رفت' با روتیتر 'اعلام نظر نهایی شورای نگهبان درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری' تیتر نخست روزنامه قدس است. عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به تصویری از جا به جایی منزل با عنوان 'افزایش قیمت رهن و اجاره منزل با ورود به فصل جا به جاییها' اختصاص یافته است.

* ویژه نامه روزنامه قدس
تیتر صفحه نخست این ویژه نامه 'مسکن مهر گلبهار سر بی مهری گذاشته است' است که به تاخیر در تحویل واحدهای مسکونی به نقل از متقاضیان اشاره دارد. تصویر نخست این ویژه نامه هم به گزارش قدس از زندگی یک خانواده هشت نفره مشهدی در آلونک هشت متری اختصاص یافته است.

* روزنامه شهرآرا
'هزار وعده خوبان یکی وفا نکند' با روتیتر 'گلایه مسئولان شهری از محقق نشدن قول و قرار دولتیها درباره شهر مشهد' تیتر نخست روزنامه امروز شهرآرا است. تصویر نخست این روزنامه به مراسم افطاری در حرم رضوی با 'عنوان افطار در بهشت و هر شب هزار و 300 مشهدی میهمان امام رئوف هستند' اختصاص دارد.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.