دکتر غلامرضا خواجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه پس از اعلام نتایج انتخابات شوراها و ریاست جمهوری عده ای از تریبونهای مختلف به خصوص تریبونهای نماز جمعه برای غیرواقعی نشان دادن نتایج انتخابات استفاده می کنند.
وی ادامه داد: این افراد می خواهند در اذهان مردم القاء کنند رایی که داده اند غیرواقعی بوده و با مشکوک نشان دادن رای رییس جمهوری حتی می خواهند به خود مردم بقبولانند که رای آنها این نبوده است.
این فعال سیاسی استفاده از تریبون نماز جمعه و ائمه جماعت برخی دانشگاهها را برای طرح اینکه تخلفات انتخاباتی شدید بوده اقدامی خطرناک و ناشایست توصیف و بیان کرد: در حقیقت این افراد با پیش کشیدن بحث تخلف می خواهند تقلب در انتخابات را در اذهان مردم نهادینه کنند و هیبت رای 24 میلیونی رئیس جمهوری منتخب را از این طریق کاهش دهند.
خواجی گفت: تخریب اذهان مردم نسبت به انتخابات اقدامی خائنانه است چون اعتماد به نفس را از مردم می گیرد. استفاده از تریبونهای مختلف برای رسیدن به این اهدف نوعی جنگ نرم است که پایه های نظام را کم کم از ریشه نابود می کند.
وی افزود: آثار هجوم نرم به راحتی از ذهن مردم پاک نمی شود و تخریب چهره رئیس جمهوری منتخب در واقع خدشه دار کردن اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی است.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.