به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: مردم مشکلات بسیاری دارند و همه مردم و مسئولان باید به جای کینه ورزی ها و درگیری های بی نتیجه، تمام توان خود را برای گره گشایی از کار مردم و حل مسائل آنان بسیج کنند.
وی با اشاره به تایید انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، افزود: نظر این نهاد قانونی باید فصل الخطاب باشد و همه باید تابع نظر شورای نگهبان قانون اساسی باشند.
عصمتی، مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات 29 اسفند را تبریک گفت و اضافه کرد: این حضور نشانگر عزم راسخ مردم ایران اسلامی در تعیین سرنوشت خود و نیز ولایت پذیری آنان بود که صفحه ای غزورانگیز در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد و چشم جهانیان را خیره کرد.
امام جمعه تربت حیدریه با محکوم کردن بازداشت شیخ عیسی قاسم توسط حکومت آل خلیفه گفت: این اقدام حاکی از زبونی و درماندگی رژیم دست نشانده آل خلیفه و همپیمانانش از جمله آل سعود و آمریکای جهانخوار در برابر مردم مظلوم و بی دفاع بحرین است.
عصمتی، خواستار جبران این اقدام غیرانسانی از سوی رژیم آل خلیفه و آزادی این روحانی مردمی از بند شد.
وی همچنین با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، از نمازگزاران خواست تا از برکات این ماه آسمانی برای تقرب به خداوند و زدودن غبار از صحیفه دل خود نهایت بهره را ببرند.
شهر 130 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.